tisdag 7 april 2009

WHAT THE FRECK? :D

Haha, det är här helt sjukt, gissa vad som har hänt?

... Jag har vunnit ett p3tävling igen! 
Ibland så har p3live såkallade live sessions där de sänder en konsert live i radio inför en liten publik (man kan vinna biljetter dit). Det var ju det jag var på typ förra veckan med Jonathan Johansson och Lasse Lindh. Det händer även att de har stooora gratiskonserter med rätt maffiga artister, då är det först till kvarn som gäller!
Men nejdå, icke för mig och min vapendragare Nalle, vi är uppe på gästlistan och det känns superkul! Men det är inte allt..!
Typ mitt i showen så kommer det att bli en slags musiktävling där John ME tävlar mot Kristofer Östergren från Melody club, och nu är det så att JAG ska tävla med John ME! Alltså jag och John ME ska tävla mot Kristofer+some other lucky kid på scenen inför ett fullsatt Nalen! Superkul! Dock så är jag liite småskraj för att göra värsta tabben och typ inte känna igen ett band eller en låt som är helt självklar och så..! Men äh, det ska bara bli kul!

KOM DIT, det är gratis! 13-årsgräns, först till kvarn får komma in! På NALEN, glöm inte det:)


Kanske ses där?
Yours truly
Julia

2 kommentarer:

  1. WHAT A LUCKY GIRL !!! Tjeena Julia ! Du vinner ju allt XD

    SvaraRadera
  2. åh, julia! vad roligt för dig! jag är jätteavundssjuk men ännu supergladare för din skull!!
    du kommer inte göra bort dig!!jag vill lyssna på dig, vet du när de sänder det?
    puss mallan-banan

    SvaraRadera