måndag 13 april 2009

HEMMA IGEN!

 Klicka på bilderna så blir de större!;)









Hejsan, mina fina vänner! Nu är jag hemma igen, har varit på påskkonferens i Husqvarna! Jag har massa bilder från p3livekonserten, men dem laddar jag upp i ett annat inlägg :) Detta skall endast handla om min påsk och inget annat. Hur firar ni påsk? Firar ni påsk? Varje år så brukar jag vara med släkten i Norrköping och äta god mat och måla ägg och annat mysigt, men i år så provade jag och Jossan något helt nytt och åkte på påskkonferens! Flera av våra kompisar hade varit på den tidigare och alla sade att den var grym, så vi var ju tvugna att åka dit liksom! Och så är den i Jönköping, bara det! Vi älskar Jönköping:)

Hm, nu märker jag hur svårt det är att beskriva hur awesome det var. Men det var verkligen grymt, massa goa människor, möten, seminarier, workshops, konserter och häng helt enkelt! Har kommit ännu närmre pappa Jesus och har även börjat bli mer mig själv, dvs den jag var för typ tre år sen och som jag är menad att vara. Does it make sense? Inte direkt kanske. Men det var sjukt härligt, hela konferensen. Jag vill till Jönköping igen. Åh.


Imorgon är jag förband på en välgörenhetskonsert på café 44 kl. 19:00. Det kostar 40 kr i inträde, du kommer väl?


Yours truly

3 kommentarer:

  1. KOM TILLBAKA !!! Hur gick de igår sen...!?!?!?!Hur var publiken,Scenen? Körde du "Utan dig" ?

    SvaraRadera
  2. jag vill höra mer om konserten du gav =)

    du har ju redan spotify?!
    puss malin

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera